[Pardus-kullanicilari] 03:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or AGN Network Connection (rev 61)

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 21:28:44 EET

Merhaba,

Daha önce de bahsetmiştim, aşağıdaki wireless kartın olduğu dizüstü
bilgisayardan wpa şifreleme ile şifrelenmiş kablosuz ağa bağlantı
sağlandıktan belli bir süre sonra (15-30 saniye) wlan0 interface'inde
modemden aldığı ip'yi muhafaza etmesine rağmen modeme ping atamıyor,
dolayısıyla internet bağlantısı kesiliyordu. Suçu ndiswrapper ile
tanıtmaya atıyordum. Ancak şu anda ağ profilleri arasında otomatik
geçişi sağlayan network-applet'ten kaynaklandığını sanıyorum. Çünkü;
Üç tane ağ profili yüklü:
1-İş (kablolu)
2-ev (kablolu)
3-ev (kablosuz)

evde makinayı açtığımda kablosuz ağ (ev) profiline bağlandı diyor ve
beş on saniye problemsiz bağlantı sağlıyorum. Daha sonra yukardaki
hata meydana geliyor. Bu durumda nm-applet'te hem ev (kablolu) hem de
ev(kablosuz) ağ profili işaretli oluyor. ev (kablolu) profili pasif
ettiğimde ping geliyor, ama yine gidiyor. Ben de tüm ağ profillerinin
işaretini kaldırıp, kablosuz ağ (ev) profilini işaretledim. Şu ana
kadar bağlantı sorunsuz devam ediyor.

Teşekkürler.

--
yaşasın linux