[Pardus-kullanicilari] yukleme hatasi

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 01:32:21 EET

Merhabalar
Son 2 sürüm derken neyi kastettiğinizi anlayabilmiş değilim.Eğer
kastınız 2007.3 ve 2007.2 ise
zaten yeni bir sistem yükleyecekseniz son sürümü indirip onu kurmak ve
ardından onu güncellemek
mantıklı olandır.
İndirdiğiniz iso dosyasının indirilme aşamasında hatalı olarak
inmediğini md5 imza hesaplamasıyla kontrol edebilirsiniz.
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/md5summer.exe adresindeki programı indirin
ve çalıştırın indirdiğiniz create sum tuşuna basıp iso dosyasını
seçtiğinizde (save as menusunde cancel tuşuna basın ) uzun bir
harf-rakam karışımı bir metin çıkacak bu metin
Pardus-Kurulan-2007.3.iso dosyası için :
551b94efcc7eaa7739eaaf47d32aecb8
olması gerekiyor eğer bir tek harf/rakam bile farklı ise hatalı
indirmişsiniz demektir ve tekrar indirmeniz gerekmektedir.

Bu işlemle indirmenin doğruluğunu kontrol ettikten sonra Herhangi bir
cd yazma programı ile tercihen DAO ( Disc At Once )
kipinde(modunda) düşük hızlardan  şu adreste anlatıldığı şekilde iso
kalıbını cdye yazınız :
http://www.bilisimlab.com/blog/index.php?entry=entry051025-221531

Eğer bu kadar uğraşamam diyorsanız size en yakın gönüllü bir pardus cd
tedarikçisine epostayla erişerek 1 cd talep edebilirsiniz.
O da olmadı dergilerin birinin vereceği cdlerden edinebilirsiniz
http://tr.pardus-wiki.org/PardusCDTemini     <--- Cd edinebileceğiniz
kişilerin listesi