[Pardus-kullanicilari] Flight Gear uçuş simulatorü

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
1 Oca 2008 Sal 21:40:01 EET

Bir ay önce flight gear ve datalarını yükledim.  Ancak oyunu
başlattığımda menüdeki yazılar pistler ve paneldeki göstergeler
çıkmıyor. Bu şekilde oyun oynanabiliyor.ses de var.
3B destekli oyunları (xmoto,vdrift) oynayabiliyorum. hem ati-driver ile ve
hemde xorg ile 3B desteğim var. Konsoldan çeşitli şekillerde çalıştırdım.
Aynı hata var. Ancak kurcalarken ati driverı kaldırıp tekrar kurduğumda ve
aticonfig --initial yapmadan evvel 3B desteği yok iken flight gear i
çalıştırdığımda herşey yerli yerinde idi ama hızlandırıcı olmadığından
oynanmıyordu.
Şimdi 3B tamam, compiz tamam herşey tamam ama flightgearde panel,menü ve
renklendirme yok.
6588 no ile hata raporu girdim. Ati-drivers paketinde grekli bilgiler ve ekran
görüntüsü var. Ancak şimdiye kadar bir çözüm bulunamadı.