[Pardus-kullanicilari] Yazý fontu yazdýramama

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
1 Oca 2008 Sal 15:09:00 EET

Tuesday 01 January 2008 14:46:20 tarihinde Sembol Printer şunları yazmıştı:
> Öncelikle selamlar..
> Malesef aynı konuyu ikinci defa sormak durumundayım(ilkine cevap gelmediği
> için) Pardus ta yazı fontunu yazdıramıyorum. Yazdırma butonu aktif değil.
> Nasıl,anlamadım derseniz windowstan bi yazı fontu kopyalayıp Pardus a atın
> ve açın. Yazdırma butonunun aktif olmadığını görürsünüz. Yardımlarınızı
> beklitorum.
> Şimdiden teşekkürler...

Sanırım sorunuz anlaşılmadığı için cevap gelmiyor. Yazdırma butonu nerede aktif değil? Öncelikle bunu anlayalım.
Eğer Tasma içerisinde bulunan Yazı tipi Kurucusundan bahsediyorsanız. Benim Kurduğum tüm Windows fontlarında yazdırma butonu
aktif . Fontlar yanlış kurulmuş olabilir mi acaba?

--
Saygılarımla,

H.Kubilay KOCABALKAN
DOÄžANLAR UPS ELEKTRÄ°K ELEKTRONÄ°K