[Pardus-kullanicilari] fla uzantılı dosyaları açmak

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
1 Oca 2008 Sal 13:53:50 EET

Besim Bey, dediklerinizi yaptım. fla uzantılı dosyalar yine çift
tıklama ile açılmıyor. Bilgisayarı açıp kapatınca belki olur dedim bu
defa da bilgisayarın açılışı masaüstüne geldiği zaman (masaüstü tam
açılacakken)
1) Üzgünüm - KMasaüstü
    aplication/octet-stream mime türü bulunamadı

2) Üzgünüm - Paket Yöneticisi
    aplication/octet-stream mime türü bulunamadı
pencereleri çıktı.

Not: Birinci maddeden iki adet pencere çıktı.

01.01.2008 tarihinde besim durgun <bpardusd at gmail.com> yazmış: