[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 23, Konu 177

Fatih Ahmet Avşar penguenos at gmail.com
1 Oca 2008 Sal 09:24:07 EET

sabit diskiniz sata ise sdx yoksa hdx olur.(x sabit diskinizin
sayısına ve sırasına bağlı olarak harf değeri.a,b,c diye devam eder.)
windowsun kurulu olduğu bölüm ise hdaX lerden biridir.(X bir sayı)

> Pardus->Sistem Seçenekleri->Açılış Yöneticisi'ni açın. Orada Yeni Ekle
> tuşuna basın.
> Sistem: kısmını Windows seçin. Kök sürücü olarak da /dev/hdaX yazın. Bir
> başlık verin ve kaydedin.
hdaX = tek sabit disk üzerinde bir bölüm. hda3 gibi
Disk yöneticisinden bölümleri görebilirsiniz.

--
Fatih Ahmet Avşar