[Pardus-kullanicilari] Ekran Kartı ve Ses Kartı Problemi

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
29 Şub 2008 Cum 22:37:06 EET

Ses kartın için; konsoldan root olup (su komutu ile olabilirsin) alsaconf   u
kullanarak ses kartını tekrar ayarla. Umarım bu ses sorununu halleder.

Klavyedeki diğer tuşlar çalışıyorda ses tuşları çalışmıyorsa; sağ alttaki
ses ikonuna (kmix ikonu) sağ tıklayıp "Ana Kanalı Seç" de. Sonra PCM i seç.
Bu durumda fare ile sesi değiştirebilirsin. Klavye tuşları aynı şeyleri
yaptıktan sonra bende çalışmamış ama bilgisayarı yeniden başlatınca
çalışmıştı.

29.02.2008 tarihinde Güven <shibby1903 at gmail.com> yazmış: