[Pardus-kullanicilari] pardus kurulum

onder uysal onderpardus at gmail.com
29 Şub 2008 Cum 11:26:49 EET

sayın pardus severler
pardus u çok seven biri olarak daha fazla ayrı kalamayacağım
bilgisayarımda 2 hard disk var 160 gb baytlık olan 2 ye bülünmüş birinde
windows kurulu diğerinde ise kendi arşivim var diğer hard disk 80 gb bayt ve
ben oraya pardus  u kurmak  istiyorum önceden tek hard disk varken kolayca
kurulum yapıyordum ancak iki harddisk varken bir türlü başaramadım öncedende
bu sorun çin rahatsız etmiştim ancak ben pardus u seven ve öğrencilerine
kopyalayıp dağıtan biri olarak pardussuz kalmaya fazla dayanamadım
yardımlarınızı bekliyorum pek  bilgili biri olmadığım için  çok açıklayıcı
şekilde yazarsanız veya tlf ile görüşmeyi kabul ederseniz sevinirim
saygılarımla
www.onderuysal.com