[Pardus-kullanicilari] Ekran Kartı ve Ses Kartı Problemi

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
29 Şub 2008 Cum 01:11:33 EET

Ekran kartı için:
http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:ATI_S%C3%BCr%C3%BCc%C3%BC_Kurulumu
adresindeki adımları takip edin.  Ati nin sitesindeki sürücüler işinize
yaramaz.

Ses tuşları için önce tasmadan klavye türünüzü seçin. Sonra kısayolları
atamayı deneyin. Listede klavyenizin modeli yoksa
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Klavyenin_Multimedya_Tu%C5%9Flar%C4%B1n%C4%B1_Ayarlamak
adresindeki adımları deneyin.

Ayrıca ses konusunda Pardus ta sesler daha iyi geldi bana. 4+1 in hakkını
veriyor.

28.02.2008 tarihinde Güven <shibby1903 at gmail.com> yazmış: