[Pardus-kullanicilari] Kendi kendine oturum kapatma sorunu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
29 Şub 2008 Cum 00:09:45 EET

28.02.2008 tarihinde Kasar Dünya <kasardunya at gmail.com> yazmış:
> Merhabalar pardus kullanıcıları. ben pardusumu en son kapattığımda compiz
> açıktı. şimdi pardus ile pc mi başlattığım zaman compiz direk çalışıyor. sağ
> alt köşedeki sistem çekmecesinde de gözükmüyor. kapatamıyorum dolayısıyla.
> bununla ilgili ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

masaüstünde ctrl+esc basın, açılan pencereye compiz yazınca çıkanları
seçip öldür deyin.

>  daha büyük ve önemli sıkıntım ise kopete veya amsn ile messenger açıp, bir
> arkadaşıma msj yazmak için listemdeki arkadaşımın ismine çift tıkladığımda
> direk olarak pardus oturumu kapanıyor. neden acaba. yardımlarınız için
> şimdiden tşk ederm.

Bu Compiz Fusion açıkken mi oluyor, kapalıyken mi? Açıkken oluyorsa,
Compiz Fusion'un henüz yeterince olgunlaşmamasına bağlamalı;
kapalıyken oluyorsa, konuştuğunuz kişilerden indirilen o
atraksiyonlardan birisi neden oluyordur. Ev dizininizde . ile başlayan
dizinlerden birinde saklanıyor olmalılar (Konqueror'da menüden "gizli
dosyaları göster"i bulun), onları bulup temizlerseniz düzelmesi lâzım.