[Pardus-kullanicilari] Ekran Kartı

aleks mutlu aleks_mutluu at hotmail.com
28 Şub 2008 Per 19:55:57 EET

selamlar ben ekran kartı problemı ıcın bısey daha sorucaktım aşagıdakı sıteden denedım
"sudo nvidia-xconfig --composite --allow-glx-with-composite --add-argb-glx-visuals" kodunu yazmam gerekıyo... yazdım ancak parola ıstedıgınde hiçbir şekılde bır karakter girişi yapamıyorum....
donma filan diil sadece karakter girişi yapamıyorum...