[Pardus-kullanicilari] firefox

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
28 Şub 2008 Per 17:56:39 EET

Merhaba

Özellikle devlet kurumlarına mail atıyorum. Web siteleri çok düzensiz ve çoğu
sitede Firefox ile sorunlar yaşanıyor. Gördüğüm sorunları ve Firefox
desteğinin sağlanması konusunda mutlaka bilgilendirici mail atıyorum. Bugünde
karayollarına attım. Tüm arkadaşlara çağrım Firefox ile sorun yaşanan tüm
sitelere mail atıp şikayette bulunsunlar. Bu şekilde büyük yol kat
edilebilir.

İyi günler.

Hasan Alp iNAN

Thursday 28 February 2008 17:50:33 tarihinde huseyin bilen şunları yazmıştı: