[Pardus-kullanicilari] microsoft

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
27 Şub 2008 Çar 20:45:03 EET

Dün uzun bir İspanya iş gezisinden nihayet yurda dönebildim. Akşam işten
gelince de, geçtim bilgisayarımın karşısına bakmaya başladım Pardus
iletilerime. Keyifle okurken mailleri, Ünal bey'in microsoft'la ilgili
iletisini okyunca keyfim kaçtı. Esasen bu grupdaki bazı mailleri okurken
bayağı keyfim kaçıyor açıkçası.  Zaman zaman Windows'la ilgili haddini aşan
diyeyim mailleri oluyunca bayağı bozuluyorum.
Zira bazı kişiler gruptaki öylesine düşmanlık beliyorlar ki Microsofta....
Bence bu düşmanlık hiç kimseye bir şey kazandırmadığı gibi Pardusa da çok
şey yitirtir.
Ve Ünal bey, Bu grupda böylesine bir iletinin ne yeri var? Ayrıca
Microsoft'un ceza alması sizi niye bu kadar heyecanlandırdı? Şu atasözünü
anımsıyor musunuz?  " Gülme komşuna gelir başına "
Bence Microsoft'la kurumlarla, bankalarla ve kişlerle uğraşmak yerine
kendimize Pardus'a nasıl yararlı olabiliriz? diye düşünmeli ve
çabalamalıyız. Unutmayın " küçük insanlar, kişilerle, orta insanlar
olaylarla, büyük insanlarsa fikirlerle uğraşır " Ve bu şekil bir düşmanlık
ve düşmanca anlatımlar yerine Pardus'un gelişimine
ve onun Windows'u aşmasına  katkıda bulunsak daha iyi olmaz mı?
Yani kısaca Konfiçyus'un dediği gibi " Karanlığa küfredeceğimize, bir mum
yaksak daha iyi değil mi? " Zira bunlar karanlığa bağırmanın aynısı.
İsterseniz zaman zaman yaptığım gibi, tüm ışıklarınızı söndürün ve aklınıza
Microsoft'u - ya da sizi kızdıran bir şeyi getirip, küfrü basın hem de en
yakası açılmadık cinsinden. Sonra birkaç dakika durun ve ışığı açın. Ve
bakın bakalım değişen bir şey var mı?
Unutmadan, sakın komşunuz ya da yakınınızda kızdığınız kimse varsa bunu
denemeyin yoksa ya karakolda ya da hastahanede alırsınız soluğu, maaazallah
duyarsa...

İyi akşamlar olsun.

                                           Serdar Özgür.