[Pardus-kullanicilari] Logitech, Inc. QuickCam Pro 4000 webcam' den görüntü alamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
27 Þub 2008 Çar 19:47:00 EET

Tamam, test-webcam yazınca görüntü geldi. Daha sonra amsn' de de goruntu
geldi. Fakat baska bilgisayarda su an çalışıyor webcam. Problemi çalıştıgım
bilgisayar için yazmıştım, fakat webcami evde deniyorum ve problemsiz
çalışıyor. Tekrar diger bilgisayarda deneyecegim umarım tekrar problem
yaşamam. Teşekkürler.

27.02.2008 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: