[Pardus-kullanicilari] openoffice eğitim cdsi

Ferit Mayatürk ferit.mayaturk at gmail.com
27 Şub 2008 Çar 15:38:36 EET

Tuesday 26 February 2008 21:00:13 tarihinde sacit uğur özsan şunları yazmıştı:
> openoffice programını görsel ve sesli olarak anlatan bir eğitim sistemi
> mevcut mu varsa adresini veribilir misiniz?
> Örneğin photoshop, office 2007 nin oldukça hoş hazırlanmış tek başına
> bilgisayarın başında öğrenebileceğiniz şeklide eğitim cdleri var buna
> benzer Openoffice inde varsa yardımcı olmanızı bekliyorum...

Eğitim CDsi değil ama pdf dosyası şeklinde bir ayrıntılı eğitim belgesi
mevcut. Aşağıdaki bağlantıdan indirebilirsiniz. Hazırlayan Ersan YILDIRIM'a
ben de teşekkür ederim!

http://www.openoffice.org.tr/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,23/Itemid,77/

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi

PARDUS Özgürlük için...
http://www.pardus.org.tr/
http://www.ozgurlukicin.com/