[Pardus-kullanicilari] 2008 Pardus için değişiklik ve yenilik önerileri!!

mehmet sayin kertenkelex at gmail.com
26 Şub 2008 Sal 23:43:46 EET

25.02.2008 tarihinde Hasan Alp iNAN <hasan at trlinux.org> yazmış:

> Merhaba
>
> Bence KDE ile devam edilmesi çok daha iyi olur. KDE gelişmiş kullanıcı
> arayüzü ve programları ile Linux kullanımını oldukça kolaylaştırıyor.
> Özellikle KDE 4.0 ile çok daha hızlı ve görsel olarak çok daha güzel bir
> masaüstümüzün olacağını düşünüyorum. Uzun süre Gnome kullanmış biri olarak
> Pardus'ta KDE'ye geçtim ve şu an KDE bana çok daha kullanışlı ve
> ayarlanabilirliği esnek geliyor. KDE nin tek sorunu bana göre biraz daha
> sert köşeli görünmesi. Gnome görünüm ve fontları ile biraz daha göze yumuşak
> [...]

hangi yola giderse gitsin ben gnome masaüstünden vazgeçemiyorum. kde'ye de
bir türlü ısınamadım ve bana daha windowsvari görünüyor. bu nedenle
sistemimde iki linux yüklü. fedora ve pardus.
temennim pardus 2008 ile birlikte gnome kullanabilmek. depolara konmasına da
gerek yok kendim derlerim ama bu pardus 2007 ile mümkün olmuyor. bir çok
bağımlılık sorunu veriyor :(

--
Saygılarımla...
MEHMET SAYIN