[Pardus-kullanicilari] skystar2 kartının uzaktan kumanta ayarı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
26 Şub 2008 Sal 19:09:37 EET

> Asus pk se anakartım var. Üzerinde com port yok. Acaba usb-com
> dönüştürücü ile bu sksytar için uzaktan kumandayı çalıştırabilir
> miyim? usb-com dönüştürücü için de windowsçası tanıtmaya gerek kalacak
> mı?

 Açıkcası hiç denemedim, teorik olarak rahat çalışması lazım ama
pratikte nasıl bir sorun çıkarır bilmiyorum.

 Bu arada asıl konu "tv kartını kumanda etmek" değil "tv kartını
çalıştıran yazılımı kumanda etmek" tir. Yani sistemin taıdığı herhangi
bir kumanda aygıtı ile bu desteği olan diğer uygulamaları
yönetebilirsiniz.

 Kendim denemediğim için bir öneri getiremiyorum ama uzaktan kumanda
dediğimiz teknoloji biraz elektronik bilgisiyle kendinizin bile
üretebileceği basitliktedir. http://www.lirc.org adresinde de pek çok
donanımla ilgili bilgi bulabilirsiniz.