[Pardus-kullanicilari] Virüs mü var yani?

Ferit Mayatürk ferit.mayaturk at gmail.com
26 Şub 2008 Sal 14:41:58 EET

Tuesday 26 February 2008 14:15:37 tarihinde Cem ÜNAL şunları yazmıştı:
> 	http://imaj.at/34296 << bu ekran görüntüsüne göre benim pardusumda virüs
> mü var yani. Ben pek öyle olduğunu düşünmüyorum :)

Merhaba o uyarı programın ayarlarından kaynaklanıyor. Ön tanımlı taraması
gereken dosya boyutunu aşanları, yani büyük dosyaları hiç taramadan "virüs
bulundu-aşılan dosya limiti " şeklinde uyarı veriyor. Ayrıntılı açıklamalar
forumlarda var ama ben de çok iyi şekilde anlamadığım için çok fazla kafa
yormadım açıkçası. Linkler aşağıda:
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?f=4&t=11280&hilit=exceeded
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=6783

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi

PARDUS Özgürlük için...
http://www.pardus.org.tr/
http://www.ozgurlukicin.com/