[Pardus-kullanicilari] pardus kde4 ile gelmeyecek söylentisi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Şub 2008 Sal 12:07:46 EET

Merhaba
KDE 4 oldukça yeni ve de buglarla dolu oluşu stabiliteyi bozmamak için
olgunlaşması bekleniyor diye şahsi düşüncem. Denemek isteyenler için
KDE 4.0ve KDE
4.0.1 pisi paketleri mevcut. Kuracağınız KDE 4 masa üstünde güzelliklerin
yanında tatsız sürprizlerle karşılaşacak sistemde topallamalar
yaşayacaksınız ki bu durumda olan listeye arılmış birçok mail
okuyabilirsiniz. KDE4 görsel olarak güzel stabil ve buglardan arındığı gün
kararlı depoda yerini alır ve bizlerde gönül rahatlığı ile kurabiliriz. Tabi
benim şahsi düşüncem olarak 2009 u düşünmeme karşın geliştirici
arkadaşlarımız yeteri kadar KDE4 ün olgunlaştığına ve stabil olduğuna karar
verirlerse 2008 güncellemeleri ile de olabilir.İyi ve bol Pardus lu günler

26.02.2008 tarihinde Hasan Alp iNAN <hasan at trlinux.org> yazmış: