[Pardus-kullanicilari] SD kart okuyucu

Ýnan GÖRÜR kinginan at gmail.com
25 Þub 2008 Pzt 23:54:10 EET

Herkese selamlar,
Ali kardeş yaptıklarını bende uyguladım ama tık yok!
senden ricam lspci komutunun çıktısı ve şu an kulladığın kernel'in versiyonu
yazarmısın.
ben lspci dediÄŸim zaman;
06:00.0 FireWire (IEEE 1394): VIA Technologies, Inc. IEEE 1394 Host
Controller (rev c0)
06:04.0 CardBus bridge: ENE Technology Inc CB-712/4 Cardbus Controller (rev
10)
06:04.1 FLASH memory: ENE Technology Inc ENE PCI Memory Stick Card Reader
Controller (rev 01)
06:04.2 Class 0805: ENE Technology Inc ENE PCI Secure Digital Card Reader
Controller (rev 01)
06:04.3 FLASH memory: ENE Technology Inc FLASH memory: ENE Technology Inc:
(rev 01)
06:04.4 FLASH memory: ENE Technology Inc SD/MMC Card Reader Controller (rev
01)

çıktısını alıyorum.Ben bunlardan hangisi yada hangilerini dediğiniz yere
yazacağım.
herşey için teşekkürler.saygılarımla.
Ä°nan.