[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 25, Konu 155

turgay usal sireno52 at hotmail.com
25 Şub 2008 Pzt 22:57:32 EET

iyi akşamlar ben  yeni bir pardus kulanıcısıyım  ben pardus 2008  yapan arkadaşlardan bir isteğim var ben bir öğrenci babasıyım benim isteğim  yeni çıkacak  olan pardus`ta ilkokul 1.2.3.4........okuyan öğrenciler için eğitim amaçlı uygulamalara veya programlarıda koyarsanıs seviniri tabi hepsi türkce olursa çok güzel olur tüm pardus 2008`i yapan kişilere başarılar dilerim

Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme!
http://get.live.com