[Pardus-kullanicilari] Compiz fusion sorunu ve yazıcı, kamera sorunu

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
25 Şub 2008 Pzt 19:37:05 EET

Benim bilgisayarımda bahsettiğiniz font problemi compiz kurmadan önce vardı. Ağ bağlantıları ile ilgili bilgilandirme balonlarında ve web tarayıcıda açılan bazı pencerelerde (dosya aç, farklı kaydet vs gibi) bazen oluyordu. Compiz kurduğumda da compiz ayarlarının yapıldığı ekranda hiçbir şey okunmuyordu. Yaklaşık 1 hafta kadar önce güncelleme yaptıktan sonra düzeldi. Kaynağını bulamadım ama şu anda bir sorun yok.