[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazıcı

Şıhmüslüm HARTAVİ shartavi at hotmail.com
25 Şub 2008 Pzt 16:27:18 EET

Değerli arkadaşlar;
önerilenleri tek tek yapmaya çalıştım yazdıramadım. Daha sonra yeniden bilgisayara pardus kurup çevrebilirimlerden yazıcıyı yönetici modu olmadan girdim ve yazdırabildim ve diğer ağdaki yazıcılarıda yükledim ve çıktı alabildim. diğer bilgisayrlarda benim yazıcıyı gördüler ancak çıktı alamdık. Günceleme yaptıktan sonra özellikle hplip paketi kuruluduktan sonra ne yazıcıdan kendin nede başka kullanıcılar çıktı alabildirler. Göstermiş olduğunuz yakın ilgiden ziyadesiyle memnun kaldım her nekadar sorunumu çözemedim isede varlığınızı bilmek beni sevindirdi. Herkese yaşaşmında başarılar dilerim.