[Pardus-kullanicilari] nvidia chipset+: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor TK-53 ve ýsýnma sorunu

besim durgun bpardusd at gmail.com
25 Þub 2008 Pzt 14:31:42 EET

Kusura bakmayın daha önce yanıt veremedim. Tozunu aldım. Top komutunu daha
önce vermiştim. Pek farklı paket çalıştırmadığım halde ısı daha öncelere
göre yüksek görünüyor.

Bu arada nebulut arkadaşım, sizin ısının düşük olması muhtemelen chipset
farklılığından olabilir. Ben çift işletim sistemi kullanıyorum. Ve bu rakam
ne windows'da ne de pardus'ta 72 C'nin altına hiç inmedi. Ancak özel
notebook soğutucusu ile istediğim kadar düşürebildim.

Teşekkürler.

23.02.2008 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış: