[Pardus-kullanicilari] 2008 Pardus için değişiklik ve yenilik önerileri!!

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
25 Şub 2008 Pzt 03:12:24 EET

Herkese iyi akşamlar,
Arkadaşlar hazır "2008 Pardus" un eşiğindeyken ben bir şey danışmak
istiyorum. Bu yeni "2008 Pardus"da acaba daha değişik şeyler olabilir
mi? Örneğin;
*Daha farklı bir görünüm(daha farklı bir masa üstü ortamı gelebilir mi).
Sözlerim yanlış anlaşılmasın "Kde" kaldırılısın demiyorum ama biraz daha
değişitirilebilir  mi? yada bir çok dağıtımda olduğu gibi "gnome" yada
"kde" seçme imkanımız olabilir mi?
*Yeni pardus ta  açılış-kapanış müziği değiştirile bilir mi?
*Pardus la gelen programlar  içerisinde yeni eklemeler  yada çıkarmalar
olabilir mi? (Bu bağlamda aslında bir anket yapılsa ve  "Pardus"
kullanıcıları en çok hangi programlara(paketlere) ihtiyaç duyuyor yani
en çok hangi programlar depodan çekiliyor gibi.)
*Pardus paketlerinin bulunduğu depodaki programlar dvd ler e aktarıla
bilir mi? (İsteyen buradan hepsine bir kerde sahip olabilse, malum
elinde interneti olan var olmayan var)
*Belli dönemlerde belli up date cd/dvd leri yayınlansa(örneğin; önemli
"güvenlik update" leri gibi) ve bu cd/dvd ler "autorun" olsa (yani cd yi
takar takmaz cd/dvd  nin içeriği hakkında bilgi veren bir kısa mesajdan
sonra kullanıcıya bu "update"leri yükleyip yüklemek istemediği sorulsa
ve yükleme kabul edildiği takdirde root şifresin den sonra cd/ dvd
otomatik olarak update lere başlasa.
    Yazdıklarımın Pardus açısından iyi şeyler getirmesi temennisiyle,
herkese kolaylıklar dilerim...