[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008, yakında...

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
25 Şub 2008 Pzt 02:15:52 EET

Bir hatam varsa pek tabii ki ozur dilerim. Anlattiklarinizi pek tabii ki
biliyorum, ancak benim sorum temel olarak 2008 icindi. Zaten sistemimde
2007.3 ve son paketler kurulu bulunuyor.

Belki biraz sabirsizligimdan, belki de Pardus'u cok begenmemden olacaktir
ki, mart'a girerken halen 2008'i kullanamiyor olmak, degil kullanmak
alfasini betasini bile kuramiyor olmak beni huzursuz ediyor :)  sitemim
ondan.

Ornegin Ubuntu icin bir surumun genel kullanim icin hazir oldugunun anons
edilmesinden kisa bir zaman sonra (ay diyebiliriz yine de) bir sonraki
surumu, kaynaklarinizi degistirerek kullanmaya (test etmeye desek daha
dogru) baslayabilirsiniz.

Ben dilerdim ki net bir tarih olsun, gerektiginde bu tarih yetisemiyorsa
yine degistirilsin, alfa su zaman beta bu zaman su kadar alfa bu kadar alfa
su su su tarihlerde diye bilelim gorebilelim, merakta kalmayalim, burda
birbirimize sorup durmayalim...

Saygilar,

Emre