[Pardus-kullanicilari] KompoZer nasıl kurulu

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
22 Şub 2008 Cum 22:40:28 EET

Merhaba,

Bu şekilde devel'den kurulan ya da derlenen paketler katkı ya da
kararlı depoya geçirilidiğinde örneğin bu uygulamadaki gibi kompozer
uygulaması 2007.3 deposuna aktarıldığında eskisi güncelleniyor mu?
Yoksa onu kaldırıp yeniden depodan mı kurmamız gerekiyor?
Teşekkürler.

20.02.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: