[Pardus-kullanicilari] CANON pİxma mp210

Ramazan rkarakas43 at gmail.com
22 Şub 2008 Cum 21:48:59 EET

Arkadaşlar ben bu yazıcıyı yeni aldım ama hala pardusa tanıtamadım. Benim
istediğim bunun sürücüsünün ne olduğu önemli değil.  Sadece Pardusta
kullanmak istiyorum. Çünkü artık diğer yazılımları inanın çocuğum dahi
kullanmıyor. Ayrıca bu yazıcının linux desdegi olmadığından dolayı çok pişman
oldum. biraz ekonomik gelmişti. şimdi ne yapacağımı bilemiyorum. ACİLEN
YARDIMLARINIZI bekliyorum. Kızımı da çook sevindireceksiniz. ilk okul 2.
sınıf öğrencisi ve PARDUSCU.