[Pardus-kullanicilari] Ekran kartýný tanýtmak

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
22 Þub 2008 Cum 13:14:24 EET

Ati 2600XT ekran kartım var, bir türlü tanıtamadım. Daha önce de yazmıştım, anakartımdaki "intel 915GAV" chipset i ekran kartı olarak görüyor. Halbuki bu özellik bios dan kapatıldığı gibi, ekran da ati ye takılı. Test deposundaki driveri indirmem de işe yaramadı. Daha kötüsü xorg u sildiğimde pardus açılmaz oluyor (normalde xorg silindiğinde güncel donanıma göre tekrar oluşturulabilmesi gerekiyor). Format atıp Pardus u kurmam gerekiyor.
Ne yapabilirim?

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com

http://www.yahoo.com/r/hs