[Pardus-kullanicilari] Gparted ve Flashdisk Format Sorunu

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
21 Þub 2008 Per 16:57:42 EET

Flash disklerin formatı zaten vfat (FAT16) değil mi?

21 Şub 2008 Per tarihinde, Süleyman Bostancı
şunları yazmıştı:
> Selim Bey, formatlama fat32 mi yapýyorsunuz. Bir de
seçtikten sonra
> umount yapýn diyorsunuz ama bende umount sekmesi
pasif her durumda.

<selimtavsan at gmail.com> yazmýþ:
<bostanci.suleyman at gmail.com>

programýnda,
flasdiskimi
gerçekleþmiyor.
(fat32 olarak)
iyi günler.

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da