[Pardus-kullanicilari] Gparted ve Flashdisk Format Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Şub 2008 Per 16:47:30 EET

21.02.2008 tarihinde Süleyman Bostancı <bostanci.suleyman at gmail.com> yazmış:

> Selim Bey, formatlama fat32 mi yapıyorsunuz. Bir de seçtikten sonra umount
> yapın diyorsunuz ama bende umount sekmesi pasif her durumda.

evet fat32 yaptım ve denedim, problem yok. zaten denediğim flash diske
baktım windows sistemlerden içi virüs dolmuş :)
pasif gözükmesine rağmen unmount seçeneği çalışıyor olabilir, tıklamayı
denediniz mi? gparted bazen aktif menüleri pasif
gibi gösterebiliyor.

ayrıca yakın zamanda bu program güncellendi. test deposundan güncellemesini
yapabilirsiniz.
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/gparted-0.3.5-10-12.pisi
ayrıca bağımlılığı parted paketi de güncellenmiş:
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/parted-1.8.8-5-8.pisi

olmazsa bunları kurup deneyin...