[Pardus-kullanicilari] FTP istemcisi

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
21 Şub 2008 Per 00:32:59 EET

19.02.2008 tarihinde "Mahir B. Aşut" <mahir.asut at ttmail.com> yazmış:

>  Selamlar,
>
> Farklı FTP sunucuları ve farklı dizinlerdeki lokal dosyalar ile çok
> etkileşimli çalışmak zorunda olan bir yazılımcı için hangi FTP istemcisini
> (veya yöntemi) önerirsiniz Pardus'ta ?

Ben FileZilla'yı öneriyorum, contrib deposunda mevcut. Özellikle çok sayıda
minik dosya ile uğraşıyorsanız prolem çıkarmaz diyebilirim.

mc'nin ftp özelliğini kullanabilirsiniz veya krusader'ın ftp özelliği de
işinizi görecektir. Krusader'ın adres imlerini saklama özelliği de mevcut.
Kapsamlı bir dosya yönetim programı. mc ana depoda krusader contrib depoda
mevcut.