[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
20 Şub 2008 Çar 16:34:31 EET

Özgür Tunca wrote On 20-02-2008 15:36:
> Pardus güncellemelerini pc net dergisinin verdiği CD ler ile
> yapıyorum. Buna gerek var mı? Yani PİSİ den yapılan güncelleme ile
> tekrar kurulum arasında fark var mıdır? İkinci sorum da, kurulum CD si
> ile yüklü olarak gelmeyen programları her defasında PİSİ'den kurmak
> yerine bir CD ye kaydedip kendimiz nasıl kurabiliriz? Örneğin SuperTUX
> oyununu...

PİSİ den yapılan güncelleme ve kurulan ekstra programları, PİSİ
ayarlarından önbelleği etkinleştirerek diskte kalmasını sağladıktan
sonra /var/cache/pisi/packages dizini altından alıp istediğiniz herhangi
bir ortama kaydedip daha sonra tekrar kurulum için kullanabilirsiniz. Bu
dosyaların üzerine doğrudan çift tıklayarak kurabilir ya da aynı dizinin
altına attıktan sonra PİSİ aracılığı ile de kullanabilirsiniz.