[Pardus-kullanicilari] web tasarımı konusunda bilgi

Ahmet BAGATIR biobagatir at gmail.com
19 Şub 2008 Sal 21:40:17 EET

Tuesday 19 February 2008 20:47:22 tarihinde Cahit Güçlü şunları yazmıştı:
> Yalnız en son baktığımda (sanırım 1 ay kadar önce) Joomla'nın halen sql
> injection açıklığı vardı. Hatta bu yüzden geçen yıl test amacıyla kurduğum
> site hacklenmişti. Şimdi bu açıklık giderildiyse bilemiyorum tabi.

Bahsettiğiniz açıktan haberim yok.Fakat eğer 1.5.0 dan bahsediyorsanız; yeni
1.5.1 kararlı sürüm yayımlandı.Aşağıdaki düzeltmeleri yapmışlar:
"XML-RPC/Blogger güvenlik sorunu düzeltildi.Seçmeli canlı-site özelliğinde
(test proxy sunumuna izin veren)
    * SEF sorunları düzeltildi.
    * Yığın (toplu) mesajlaşma karbon kopyalama kullanılacak şekilde
değiştirildi, ayrıca kullanıcılarınızın e-Posta adresleri koruma altına
alındı.
    * Bazı sistemlerde son yayınlama tarihinde bir soruna sebep olan tarih
işlevi düzeltildi.
    * UTF 8 veritabanı algılama düzeltildi.
    * Yerelleştirme sorunları numaralandırıldı.
    * İkincil hatalar düzeltildi"