[Pardus-kullanicilari] web tasarımı konusunda bilgi

Ahmet BAGATIR biobagatir at gmail.com
19 Şub 2008 Sal 14:40:49 EET

Tuesday 19 February 2008 13:50:32 tarihinde engin akpınar şunları yazmıştı:
> web tasarımına yeni başladım.
> kodları kısmen biliyorum. bu konuda dreamveaver, frontpage gibi
> çalıştırabileceğim bir program var mı?

Joomla projesini denediniz mi?
Kurulum için aşağıdaki adreslerde gerekli ve yeterli bilgi var.

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:PAMP
http://doctus.org/sitemap/pardusa-joomla-kurulumu-resimli-t22172.html

php ve mysql desteği ile ben kendi sitemi önce lokal de yaptım.Denedim,sonra
host ettim. İsterseniz tamamen pardus altında yapılan siteye bir göz
atabilirsiniz.(Reklam olarak algılanmasın lütfen.Ne yapılabileceğinin bir
örneği olması açısından link veriyorum.) http://www.keklamlar.net

Joomla projesi için türkçe destek sitesi : http://www.joomlatr.org/