[Pardus-kullanicilari] Özel amaca yönelik kurulum CD'si yaratmak

Arda Eden ardaeden at gmail.com
18 Şub 2008 Pzt 15:13:13 EET

Selamlar,
Pardus'u, özel amaçlara hizmet eden program paketleri ve konfigürasyonlar
ile birlikte kurabilmek için alternatif kurulum CD'leri oluşturmak mümkün
müdür ?
Mesela ben Pardus'umu müzik üretmek amacına yönelik kullanıyorum ve bu amaca
yönelik bazı konfigürasyon değişiklikleri ve paket eklentileri yaptım
(depodan).
Üniversitedeki laboratuvara da bu şekilde bir kurulum yapmak için bir
kurulum CD'si oluşturmak istiyorum. Laboratuvarda internet bağlantısı yok.
(MIDI laboratuvarı)

--
Arda EDEN
Cumhuriyet University