[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Şub 2008 Pzt 11:59:19 EET

Arkadaşım
Pardus kurulumunu gerçekleştirdiğiniz bilgisayarda, kurulum sonrası
Pardus->Tasma (pardus yapılandırma merkezi)->Sistem seçenekleri->Program
ekle kaldır modulünü açıp ilk önce güncellemeleri tamamlayın. Güncellemeler
tamamlandıktan sonra Printerinizi açın Yine tasma yı açın  çevre birimleri
bölümünde yazıcıları seçin. Printerinizin tam modelini vermediğiniz için HP
PSC 1300 var sayıyorum. Açılan tabloda sol üst tarafta Yazıcılar, onun
altında ekle ye tıkla sınıf ekle seçeneğinden sonra açılan yeni pencerede
ileri ve yeni tabloda en üstteki yerel yazıcıyı seç ve ilerle yeni açılan
pencerede sizin yazıcınızın seri no olan bölümü tıkla ve ilerle açılan yeni
pencerede HP seç yan bölümde Model PSC 1300 veya 1300 Hpijs yi seç denemede
hangisi baskı verirse ilerle ve kurulumu tamamla. Kolay gelsin

18.02.2008 tarihinde Şıhmüslüm HARTAVİ <shartavi at hotmail.com> yazmış: