[Pardus-kullanicilari] Hp 1300 yazıcı

Şıhmüslüm HARTAVİ shartavi at hotmail.com
18 Şub 2008 Pzt 10:29:10 EET

Merhabalar;
Gerçekten bu mesajı atıp atmamakta çok kararsız kaldım; İzmir İli Kemalpaşa İlçe Tarım Müdürlüğünde kendi kullandığım bilgisayara ve evdeki bilgisayarıma pardusu yüklemeye karar verdim ve 20 gün kadar önce yükledim. Evdeki bilgisayar yaklaşık olarak 45 dakikada yüklenirken IBM 8179 marka bilgisayar 3.5-4 saatte yüklendi. Yaklaşık olarak 15 gün oldu ama bir türlü ağdaki yazıcıları bilgisayara tanıtamadığım gibi yerel yazıcım hp 1300 de tanıtamadım ve paylaşıma veremedim. Evdeki bilgisayarı daireye getirdim oda olmadı artık dalga konusu olunca mecburan çark ederek malum işletim sistemine geri döndüm. 10 gün kadarda pardus kullanıcı mesajlarını takip ediyorum! İşletim sisteminin çalışma prensiplerini bilmediğimden; formlarda yardım konularında ve diğer sitelerde anlatılanları yapmaya çalıştım beceremedim. bu arada access veri tabanınıda yükleyememiştim çalıştıramamıştım veri tabanı ve yazıcıyı mutlaka çalıştırmam gerek aksi takdirde Resmi kurumlara yerli işletim sistemimizi kabullendirmek zor görünüyor. Sizden nacizane isteğim problemlerin çözümünde benim gibileride dikkate alarak cevap ve önerilerde bulunmanız. Bir yazıcıyı yükleyemdikten sonra komut vererek yada dosyaları derlemekten bahsediyorsunuzki bu benim için çok uzak kalmaktadır. Sizlerden ricam bu sorunu çözümünde katkıda bulunacak arkadaşların bilgi kapasitemi dikkate alarak mesaj göndermeleri hususunda ricam olacaktır.