[Pardus-kullanicilari] web server + exe uzantýlý dosya çalýþtýrmak

Levent güzel leguzel at gmail.com
17 Þub 2008 Paz 18:01:08 EET

pardusta işinizi görecek hemen hemen tüm programlar mevcut. kullandıkça
alışacak ve zaman geçtikçe windows programlarından bazı yönleri ile daha
kullanılışlı olduklarını göreceksiniz. en azından kullandığınız hiçbir
programın lisans sorunu yok.

17.02.2008 tarihinde "Mahir B. Aşut" <mahir.asut at ttmail.com> yazmış: