[Pardus-kullanicilari] fstab dosyası silindi sistem açılmıyor

Vedat YILMAZ vedat at defter.org
17 Şub 2008 Paz 17:20:48 EET

grub ekranından kernel (hd0,0)/boot/kernel-2.6.18.8-86 şeklinde boot ettim.
root=/dev/sda1 olmadığı için dosya sistemini bağlamadan konsola düştü

mkdir temp
mount /dev/sda1 /temp ile geçici dizine bağladım
nano /temp/etc/fstab ile dosyayı yarattım ve reboot ettiğimde sistem açıldı.

normal boot ettiğimde dosya sistemini salt okunur bağlıyordu ve /dev altında
aygıtlar görünmüyordu.

17.02.2008 tarihinde Vedat YILMAZ <vedat at defter.org> yazmış: