[Pardus-kullanicilari] fstab dosyası silindi sistem açılmıyor

Linux linuxlist at gmail.com
17 Şub 2008 Paz 14:42:15 EET

2008/2/17 Vedat YILMAZ <vedat at defter.org>:

> hatası alıyorum ve konsola düşüyor. Dosya sistemi saltokunur bağlandığı
> için dosyayı da oluşturamıyorum.* fdisk -l* dediğimde ise *cannot open
> /proc/partitions* hatası veriyor.
>
> malesef elimde bir live cd de yok şuan için.
>
> önerilerinizi bekliyorum.. teşekkürler.

# mount /dev/hda4 -o remount,rw
hda4 yerine / olarak bağladığınız yeri seçin.
Bu işlem bittikten sonra örnek olması açısından bir fstab dosyası
gönderiyorum.

# cat /etc/fstab
/dev/sda1            /                ext3      noatime              0 0
/.swap      none             swap      sw                   0 0
none                 /proc            proc      nosuid,noexec        0 0
none                 /dev/shm         tmpfs     nodev,nosuid,noexec  0 0
none                 /proc/bus/usbfs  usbfs     devgid=46,devmode=664 0 0