[Pardus-kullanicilari] Lime Wire nasýl kuruluyor?

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
16 Þub 2008 Cmt 21:23:57 EET

16.02.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> 16.02.2008 tarihinde Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> yazmış:
> >
> > Lime Wire nasıl kuruluyor?
>

> sudo pisi it
> http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/limewire-4.14.12-3-3.pisi

Ya SelimciÄŸim,

İnsanlara zorunlu haller dışında konsol üzerinden program yüklemeyi
anlatmamalıyız. Bu insanları hem korkutan hem de dağıtım hedeflerimize (hani
var ya, bilgisayar okuryazarının kullanabileceği bir dağıtım olmak gibi) hiç
ama hiç uyuşmuyor. Üstelik "sudo pisi it ... " gibi yöntemlerle insanlara
Pisi'yi de öğretmemiş/kullandırtmamış oluyoruz.

Kullanıcıya balık tutmasını öğretelim kısacası :)...