[Pardus-kullanicilari] Ekran kartı problemleri vs.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Şub 2008 Cmt 16:23:37 EET


Sat, 16 Feb 2008 16:19:59 +0200, "Mahir B. Aşut"
<mahir.asut at ttmail.com> :

> Sizce "nihai tüketici" sıfatıyla ATI veya bir başka üreticinin
> karşısında çözüm bulma anlamında ne kadar şansınız olabilir ?
> Örgütlü bir talep olması bambaşka sonuçlar yaratır.
Damlaya damlaya gol olur :)

Gerekli dediginiz "profesyonel bir olusum" ne kadar olsa eninde sonunda
ATI icin baska bir kurumdur, musterinin kendisi degildir. Firmalar ancak
musterilerini dikkate alirlar. Onlardan talep gelmedikce de genellikle
kendiliklerinden calisma yapmazlar.

                   Doruk

--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr


Pardus-kullanicilari mesaj listesiyle ilgili daha fazla bilgi