[Pardus-kullanicilari] FW: pardus ve windows

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
16 Şub 2008 Cmt 16:17:51 EET

kadir gündüz wrote:

>     Merhaba
>     Pardus içerisin de windows uygulamalarını çalıştırabiliyormuyuz.
>     Örneğin SQL server ve win için yazılan uygulamalar
>     Konu ile bilgi verir iseniz memnun olurum Xp belasından kurtarmış
>     olursunuz.
>     Saygılarımla
>
>     Kadir GÜNDÜZ

Ben bu işler için vmware-server kullanıyorum. Yeni projelerimde hep
linux ortamında kalmaya dikkat ediyorum ama eskiden kalan ve
geliştirilmesi devam etmek zorunda olan MS SQL Server ve ASP ile
yapılmşış projelerime devam edebilmek için vmware-server içinde
oluşturduğum bir sanal makinaya windows kurdum. Gerektiğinde
çalıştırıyorum ve işim bitince kapatıyorum. Bunun için makinada bol
miktarda RAM olması gerekiyor. 1GB RAM'i olan 3 yaşındaki laptop
bilgisayarımda bile oldukça rahat çalışıyor. vmware-server kurulumu için
bu mail listesi arşivlerinde arama yaparsanız bulursunuz.