[Pardus-kullanicilari] Kurulumda başlama hatası

selçuk ak seloak at gmail.com
16 Şub 2008 Cmt 14:21:06 EET

Vermiş olduğunuz smart boot manager indirme sitesinde herhangi bir zip yada
iso dosyası bulamadım sadece iki exe dosyası vardı onlard msdos kipinde
çalışıyordu dökümanlarından anlatığım kadarıyla kullanmayı denedim ama
olmadı...

ayrıca bios upgrade etmeyi denedim ama zaten en güncel bios kullanıyorum

boot managerdan başka çarem kalmadı gibi biraz daha ayrıntılı açıklar yada
boot manager iso gönderirseniz çok sevinirim...

teşekkurler

14.02.2008 tarihinde alibal <alibalamca at gmail.com> yazmış: