[Pardus-kullanicilari] libpython2.4.so bulunamiyor / rc dosyalari

Alper OGUZ Alper.OGUZ at bimar.com.tr
15 Şub 2008 Cum 16:17:17 EET

Merhaba,

Tasma'daki Disk yönetim aracini calistirmak istedigimde "... Yüklenemedi" diye hata veriyor. Detayinda "libpython2.4.so icin kütüphane dosyalari bulunamadi" yaziyor.

Son güncellemelerden sonra olmus olabilir, önceden calistirdim mi hatirlamiyorum.

pisi it python --reinstall ile Python'u tekrar kurdum, ama farketmedi.

Takassiz kaldim. :) Bunu cözünceye kadar mkswap, swapon gibi komutlari yazabilecegim uygun bir rc dosyasi söyleyebilir misiniz? Pardus'un rc dosyalarina yabanciyim, bende /etc/init.d'de 2-3 dosya var sadece. Etrafta rc.local göremedim..

tesekkurler

Alper Oguz