[Pardus-kullanicilari] Ati suruculeri

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
14 Þub 2008 Per 20:38:52 EET

Thursday 14 February 2008 12:47:53 tarihinde Uygar UZUNHASAN şunları yazmıştı:
> http://www.pclabs.gen.tr/2008/02/14/ati-catalyst-82-indirilmeye-hazir/
>  Biliyorsunuz birkaç ay önce Ati linux driverleri destekleme kararı
> almıştı. Üstte linkini verdiğim habere göre Ati nin yeni driveri için
> "dikey veya yatay masaüstü çözünürlüğü değiştirildiğinde X sunucusu artık
> çökmüyor." deniliyor. Bu driverler pardus paketlerine dönüştürülecek mi?
> Sanırım resmi depodaki driver hala gönüllülülerce yazılmış olanı. Mesela
> bende 2600XT var. xorg a istediğim çözünürlüğü eklediğimde işe yaramıyor.
> driver de kullanmadığım onboard ekran kartı olarak görünüyor(intel
> [...]

Sayın Uygar UZUNHASAN,

Aşağıda bağlantısını verdiğim bu paket catalyst 8.1 versiyonuna ait. Ben Mobiliyt Radeon X300 ekran kartımda sorunsuz
çalıştırıyorum. Ve bu paket ile Catalyst Control Center grafik arayüzünü de kullanmaya başladım. Sizin sorununuzu çözer mi,
bilemiyorum? Catalyst 8.2'nin de kısa sürede depolara gireceğini umuyorum.

http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/ati-drivers-8.452.1-26-29.pisi

--
Saygılarımla,

H.Kubilay KOCABALKAN