[Pardus-kullanicilari] Kurulumda başlama hatası

selçuk ak seloak at gmail.com
14 Şub 2008 Per 13:49:00 EET

Merhabalar daha öncede bir çok linux sürümlerini kullandım ama bizim pardus
da bir sorunla karşılıyorum ve bu sorun sadece laptopumda oluyor (acer
travelmate serisi )
cd yi taktığımda
pardus linux........
[minimal bash-like line editing supported for first word click TAB falan
filan diyor ]
grub >

yazıp konsol ekranına benzeyen bir şey çıkıyor ne yaptıysam bir türli
önyükleyiciyi başlatamadım

kurulum cd mi evdeki masaüstüne takınca gayet güzel herşey çalışıyor

bu sorunu neden oluşuyor acaba nasıl aşabiliriz...

pardusun tüm sürümlerini ayrıca çalışan cd yide denedim aynı sorun

Yardımcı olursanız sevinirim

YOKSA SUSE KURARIM HAAAA :)

Saygılarımla Selçuk Ak