[Pardus-kullanicilari] WİNE.PİSİ

Emre PINARBAŞI pardusemre at gmail.com
14 Şub 2008 Per 08:21:02 EET

Değerli grup Pardus kullanıcıları;
Daha önceli mesajlarımda Dicle Üniversitesi Devlet Konservatuarı'nda görev
yaptığımı ve buradaki bilgisayarları PARDUS AĞI ile bağlamaya karar
verdiğimi yazmıştım.
Toplam 27 makina olduğunu ve bir çoğunun internete bağlı olmadığını göz
önünde tutarak sizlerden ufak bir ricam olacak. Bu makinalara internet
desteği olmadan WİNE paketini yüklemek istiyorum. Bu paketin PİSİ uzantılı
şeklini internette aramama rağmen bulamadım. Kolay kurabilmem için bana
Wine.pisi dosyasını nereden indirebileceğim konusunda yardımcı olur musunuz?
veya başka bir şekilde kurulumu varsa buna da razıyım (ufak bir şekilde
anlatmanız şartıyla :) )
Hepinize kolaylıklar diliyorum.

Öğr.Gör.Emre PINARBAŞI
Dicle Üniversitesi Devlet Konservatuarı