[Pardus-kullanicilari] kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Þub 2008 Çar 20:08:34 EET

Arkadaşım
Karnel panic genelde kurulum sırasında CD  yi okuyup kernel i
yerleştiremediği için geri kalan işlemleri yürütemeyeceğini gösterir genelde
(Naçizane yükselk hızda kaydettiğim CD de başıma gelmişti)  İndirdiğiniz
Pardus iso dosyasının md5sum kontrolünü yaptınız varsayarak Cd ye kayıt de
düşük hız tercih etmenizdir . 16x hız bende sorunsuz kayıt sağlıyor.
Kalitesinden pek emin olamadığım veya netice alamadığım cd lerde 8x hız da
kaydetmek zorunda kaldığımı hatırlıyorum. Cd yi düşük hızda yakıp denemenizi
salık verebilirim. Kolay gelsin

13.01.2008 tarihinde AL-İŞ BİLGİSAYAR <info at alisbilgisayar.com> yazmış: